Sydney 21-9 tot 28-9 2027 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lola Tholen - WaarBenJij.nu Sydney 21-9 tot 28-9 2027 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lola Tholen - WaarBenJij.nu

Sydney 21-9 tot 28-9 2027

Door: Lola Tholen

Blijf op de hoogte en volg Lola

04 Oktober 2017 | Australië, Sydney

Eindelijk aangekomen in Sydney! Het avontuur kan beginnen in Australië! We werden op de air poort opgevangen door boukje en Dern. Dit waren onze begeleiders voor de eerste week. We zijn daarna de bus in gestapt om naar het hostel te rijden. Onderweg hebben we nog een groepsfoto gemaakt. Die groepsfoto is ook op Facebook gezet. Daarna deden we nog een klein rondje door de stad Sydney. Ik vond Sydney een erg mooie stad! Schoon en niet te massaal. Aangekomen in het hostel. Colloroy beach house. Kregen we onze kamer toe gewezen. Ik zat bij Kelly Marjolijn en Dinetta op een kamer. Allemaal leuke meiden. Na de kamer indeling kregen we nog een presentatie. Na de presentatie hadden we een BBQ met de groep! Heeel gezellig!
De volgende dag was het een regel daf. De bankzaken moesten geregeld worden en het medicare. Als laatst hadden we ook een presentatie over het tax terug vragen. Als je gaat werken. Daarna hadden we nog vrije tijd. Om wat te winkelen savonds hebben we pizza gegeten! Verder een rustige avond!

Blue mountains

Al vroeg gingen een er naar het national park de blue mountains. We kregen daar een tour. Door de bergen. Die tour was erg mooi en ook zwaar. Het was 33 graden en bloedheet. Na dat we terug kwamen hebben we pizza gegeten.
Daarna zijn we met de groep op stap geweest bij manly. Een club waar ik de naam niet meer van weet het was erg gezellig geweest.

City trip door Sydney

Half 9 zaten we in de bus en de boot naar het centrum van Sydney. Het was maar een stukje rijden. We zijn eerst langs het Oprah house gegaan daarna zijn we in een park gaan lunchen. Na het lunchen hebben we nog een mooie wandeling gemaakt door Sydney.
Na de citytrip zijn we met z'n alle uit eten geweest! Na het uit eten hebben we tafeltennis en gekaart in het hostel met een drankje.

Surfen
Voor de laatste dag met Australian backpackers stond surfen op de planning. Ik had het nog nooit gedaan maar had er wel erg veel zin in! Al vroeg zaten we weer in de bus. We moesten ong 3 uur heen voor het surfen. Niet iedereen van de groep ging mee maar de meeste wel. We kregen eerst onze wetsuits en daarna kregen we onze eerste les surfers! Echt heel gaaf. De eerste les was voorbij en we gingen de zee in. De meeste lukte het al een beetje om te gaan staan. Bij mij niet zo vond het erg moeilijk en viel bijna elke keer hard in de zee. Daarna was er lunch.
Na de lunch kregen we onze 2de les op het strand. Daarna gingen we weet de zee in. Op een gegeven moment lukte het me om te blijven staan! Ik had de smaak te pakken. Ik vond het surfen echt heel gaaf. Had stiekem wel wat langer gewild. Na het surfen konden we in een bar nog een drankje doen en toen hebben we ook de foto's bekeken. Heel grappig.
Daarna zijn we met z'n alle voor de laatste meer uit eten geweest. De week was afgelopen. Het was echt heel leuk geweest! We hadden ook echt een leuke groep!
1 ding is zeker ik vlieg 28 september naar cairns en ik heb er zin zin!

  • 04 Oktober 2017 - 07:38

    Eveline:

    Lieve Lola

    Wat een super mooi verslag.
    Gisteren met de gasten van de Herbergier zitten Foto's kijken en je verslag gelezen.ook hun vinden het super.ik blijf je volgen en het delen met de Gasten.
    Moest je heel veel groeten doen van mw zwaluw.
    Heel veel liefs van Eveline

  • 04 Oktober 2017 - 16:24

    Astrid Vden Oetelaar:

    Hey lieve Lolala
    Wat leuk dat je ons zo op de hoogte houd en wat heb je het leuk geschreven!!
    De bewoners genieten er ook zo van!
    Veel plezier !!!!
    Liefs Astrid xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 November 2017

Mijn reis van 25-10 tot 12-11

17 November 2017

Arlie beach, Fraser, Noosa, Brisbane

29 Oktober 2017

5-10 tot 11-5

05 Oktober 2017

Cairns 28-9 t/m 4-10

04 Oktober 2017

Sydney 21-9 tot 28-9 2027
Lola

hoi

Actief sinds 12 Sept. 2017
Verslag gelezen: 2376
Totaal aantal bezoekers 8499

Voorgaande reizen:

12 September 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: