Schiphol/Hongkong - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Lola Tholen - WaarBenJij.nu Schiphol/Hongkong - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Lola Tholen - WaarBenJij.nu

Schiphol/Hongkong

Door: Lola Tholen

Blijf op de hoogte en volg Lola

28 September 2017 | Nederland, Schiphol

We zijn om kwart voor 8 vertrokken naar Schiphol. We moesten er om 10 uur zijn. Wat had ik een zenuwen in de auto. Het was redelijk druk op de weg. Maar gelukkig waren we wel op tijd. Marcia, Poen, Sophie en Aniek waren ook naar Schiphol gekomen om mij uit te zwaaien en natuurlijk papa, mama en Sam (Ruby zit in India) we kregen eerst wat uitleg en daarna gingen we gezamenlijk inchecken. Mijn backpack was 10.2 kg een backpack van 50 l. Toen dat was gebeurd heb ik nog geld gehaald voor Hongkong en Australië. Daarna hebben we nog wat gedronken en daarna moesten we afscheid nemen. Na het afscheid door in het vliegtuig naar AUSTRALIË!!! Na 12 uur te hebben gevlogen waren we eigenlijk aangekomen in Hongkong. geen oog kunnen dicht doen in het vliegtuig. In Hongkong kregen We een dag kamer aangewezen. Ik lag met Meslissa op een kamer. We hebben eerst gezellig even gekletst en zijn daarna gaan slapen ong 2 uurtjes. We hadden afgesproken om met de groep Hongkong in te gaan. Dit hebben we ook gedaan. 5 uur rond gelopen in Hongkong! Het was bloedheet en benauwd! Hongkong vond ik leuk om een keer te zien maar meer ook niet. Savonds zijn we naar het vliegveld gegaan om door te vliegen naar Australië. Naar de stad Sydney!!!!